Kristina Eriksson: z Financial Times do Google

Kristina Eriksson, ostatnio globalna dyrektor ds. komunikacji w wydawnictwie Financial Times, dołączyła do brytyjskiego oddziału Google.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Kristina Eriksson w Google zajmie się działaniami z zakresu public affairs  w Wielkiej Brytanii oraz komunikacją wewnętrzną koncernu w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka).

Eriksson była ostatnio globalnym dyrektorem ds. komunikacji w Financial Times. Dla tej grupy medialnej pracowała przez ostatnie 15 lat, zaczynała jako asystentka ds. komunikacji w 2006 roku.

W ostatnich miesiącach Eriksson przebywała na urlopie macierzyńskim, w trakcie którego jej obowiązki w Financial Times przejęła na zastępstwo Sophie Knight, była szefowa działu komunikacji Qatar Airways.

Zatrudnienie Eriksson to kolejne wzmocnienie komunikacji Google. Do firma na początku tego roku gigant technologiczny ściągnął z KPMG Jennifer Ogunleye. Menadżerka zajmuje się komunikację B2B2, koncentrując się na Google Search i reklamach na YouTube.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej