„Kuchenne rewolucje” straciły 270 tys. widzów. TVN liderem w 16-49

Najnowszy sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler po trzech odcinkach gromadzi 1,79 mln widzów, o 270 tys. mniej niż rok wcześniej. Reality-show daje TVN drugie miejsce w całym rynku telewizyjnym i pierwsze w grupie komercyjnej.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Kuchenne rewolucje” straciły 270 tys. widzów. TVN liderem w 16-49
Magda Gessler

14. sezon „Kuchennych rewolucji” oglądać obecnie można w czwartki o godz. 21.30, począwszy od 1 września br. Trzy pierwsze odcinki najnowszej serii programu TVN śledziło średnio 1,79 mln osób. Przełożyło się to na 13,89 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 19,48 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek 14. edycji programu Magdy Gessler, który obejrzało 2,01 mln osób.

Odcinek po odcinku

Emitowane w analogicznym okresie ub.r. trzy pierwsze odcinki dwunastej serii „Kuchennych rewolucji” gromadziły o 270 tys. widzów więcej, choć program miał niższe udziały w rynku. Produkcję TVN śledziło wówczas 2,06 mln osób, co dało stacji odpowiednio 13,78 proc. i 18,61 proc. udziału. Wówczas program pokazywany był o 20.50.

TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” jest wiceliderem w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajmuje TVP1, emitująca w tym czasie gł. „Sprawę dla reportera”, co przekłada się na 17,64 proc. udziału. Za TVN plasują się: Polsat („Przyjaciółki” i „Zdrady”; 11,70 proc.) oraz TVP2 (końcówka kabaretów i programu „Kochanie, ratujmy nasze dzieci”” oraz filmy fabularne; 4,67 proc.).

Z kolei w grupie komercyjnej TVN jest już zdecydowanym liderem, a dalej plasują się: Polsat, Jedynka i Dwójka.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"