Kultura, weekend i innowacje w kampanii „Łódzkie ma pomysł!” (wideo)

Zaczęła się kolejna odsłona wizerunkowej kampanii reklamowej województwa łódzkiego pod hasłem „Łódzkie ma pomysł!”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają Grupa Eskadra i Havas Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Kultura, weekend i innowacje w kampanii „Łódzkie ma pomysł!” (wideo)

Kampania „Łódzkie ma pomysł!” została zainaugurowana w lipcu br. (więcej na ten temat), a obecnie ruszył jej ogólnopolski etap.

Podstawowy slogan został rozszerzony do dłuższych stwierdzeń, np. „Łódzkie ma pomysł na kulturę”, „Łódzkie ma pomysł na weekend” oraz „Łódzkie ma pomysł na innowacje”. W reklamach będące symbolem akcji samoprzylepne karteczki na pomysły układają się w różne kształty, symbolizujące konkretne kategorie pionierskich projektów realizowanych w województwie łódzkim

 

Celem kampanii jest promowanie województwa łódzkiego jako pioniera myślenia projektowego oraz regionu mającego wiele atrakcji turystycznych, sportowych czy kulturalnych. - Naszą strategię oparliśmy na budowaniu wizerunku województwa poprzez pokazywanie pionierskich rozwiązań, które zostały zrealizowanie w tym regionie - mówi Maciej Łaski, p.o. dyrektor departamentu promocji i współpracy zagranicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego.

grafika

Akcja jest zaplanowana na cały październik. Obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, kanały tematyczne z oferty TVN, Polsatu i TVP) oraz outdoor (nośniki w największych miastach).

grafika

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Grupa Eskadra, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Akcję organizuje Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę