Kupno przez Axel Springer Business Insidera bez wpływu na jego polską wersję od Agory

Ogłoszone we wtorek przejęcie serwisu Business Insider przez Axel Springer nie wpłynie na polską wersję portalu - zapewnia przygotowująca ją Agora.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Kupno przez Axel Springer Business Insidera bez wpływu na jego polską wersję od Agory

- W Agorze trwają prace nad polską wersją serwisu Business Insider. Informacja o zakupie przez koncern Axel Springer udziałów w Business Insiderze nie wpływa na ten etap naszych działań - poinformowała Wirtualnemedia.pl Aleksandra Wawrzos, specjalista ds. komunikacji w Agorze. - O rozwoju projektu będziemy informować w kolejnych tygodniach - dodała.

Uruchomienie pod koniec br. polskiej wersji Business Insidera Agora zapowiedziała dwa miesiące temu. W witrynie mają przeważać materiały przygotowywane przez polską redakcję, a oprócz tego będą tłumaczenia artykułów z amerykańskiej edycji serwisu.

We wtorek Axel Springer poinformował, że za 88 proc. udziałów Business Insidera zapłaci 343 mln dolarów. Po finalizacji transakcji będzie miał 97 proc. udziałów serwisu, planuje też w br. uruchomić jego niemieckojęzyczną wersję.

Business Insider ma obecnie siedem wydań zagranicznych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?