LeBron James bierze się za kino i telewizję

Gwiazdor NBA LeBron James postanowił zjednoczyć siły z wytwórnią Warner Bros.

megafon.pl / pr
megafon.pl / pr
Udostępnij artykuł:

Studio sportowca, SpringHill Entertainment, oraz hollywoodzki potentat mają razem pracować nad nowymi projektami telewizyjnymi, kinowymi i internetowymi. Konkrety nie zostały na razie ujawnione.

- LeBron James posiada jedną z najbardziej wpływowych i rozpoznawalnych marek na świecie - komentuje prezes Warner Bros. Kevin Tsujihara. - Bardzo się cieszymy, że będziemy razem pracować. Kombinacja medialnej obecności LeBrona i Warner Bros. to zwycięstwo dla wszystkich fanów na całym świecie.

LeBron James od dobrych kilku lat znakomicie czuje się przed kamerami. Najczęściej występował przed nimi jako on sam. Od 31 lipca w Polsce będzie go można oglądać w komedii "Wykolejona" Judda Apatowa.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię