Lech Premium na Helu

Agencja Sequence Media wspólnie z firmą Metropolis specjalizującąsię w realizacjach kampanii OOH, rozpoczęła kolejne działaniareklamowe w kurortach nadmorskich dla piwa Lech Premium (KompaniaPiwowarska).

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Głównym hasłem kampanii jest "Piątek wieczór, od deski do deski- będzie się działo". Kampania przeprowadzana jest na tereniewybranych miast na Półwyspie Helskim - w poszczególnych miastachprezentowane są różne hasła reklamowe.

W działaniach reklamowych przewodnim nośnikiem jest StreetBanner umieszczony na latarniach przy głównych ulicach i deptakachposzczególnych kurortów.

Banery, podobnie jak przypadku innych kampanii, są montowaneciągami, po kilka reklam jednocześnie na tej samej ulicy, copozwala zdominować jedną marką poszczególne obszary miasta - podanow komunikacie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady