Na nowym stanowisku Leena Singarajah skupi się na opracowywaniu i realizacji strategii rozwoju marek lifestylowych Scripps Networks Interactive w Azji. Będzie raportowała do Dereka Changa, szefa międzynarodowych kanałów lifestylowych w koncernie.
Poprzednio Leena Singarajah przez trzy lata pełniła w Scripps Networks Interactive funkcję szefowej dystrybucji i sprzedaży w regionie Azji i Pacyfiku. Odpowiadała w tym zakresie za kanały Asian Food Channel, Food Network, Travel Channel i HGTV.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kenneth-lowe-na-czele-rady-nadzorczej-tvn-jim-samples-dalej-prezesem-i-dyrektorem-generalnym ##
Wcześniej pracowała w firmie IMG Media, była m.in. szefową sprzedaży i rozwoju biznesu w Azji. Zajmowała się zarządzaniem dystrybucją i treściami, brała udział we wprowadzaniu na rynek stacji sportowej EDGEsport.










