LEGO Duplo o potrzebie rozwoju maluchów (wideo)

Agencja mediowa Initiative (Mediabrands) realizuje najnowszą kampanię reklamową LEGO Duplo, pokazującą jak ważne jest wszechstronne pobudzanie rozwoju maluchów od najmłodszych lat.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
LEGO Duplo o potrzebie rozwoju maluchów (wideo)

Firma LEGO rozpoczęła wizerunkową kampanię marki Duplo pod hasłem "Na Wielki Start". Celem tej aktywacji jest pokazanie rodzicom, jak ważną rolę w życiu dziecka odgrywa rozwój tzw. „inteligencji emocjonalnej”.– Wszechstronne doświadczenia we wczesnym dzieciństwie odgrywają kluczową rolę w kształtowaniu prawdziwego potencjału dziecka. Są one niezbędne w kompleksowym podejściu do rozwoju malucha, który obejmuje podstawowe umiejętności społeczno-emocjonalne, motoryczne, poznawcze i zdolności twórcze. Klocki LEGO DUPLO pomagają dzieciom kształtować najważniejsze umiejętności emocjonalne i zachowania, takie jak pewność siebie, zdolność wyrażania siebie i radzenia sobie z wyzwaniami. Najmłodsi mogą zbudować co tylko chcą, nie ma dobrych czy złych pomysłów. To po prostu świat nieskończonych możliwości – mówi Beata Kucejko, marketing director LEGO.Kampania "Na Wielki Start".  prowadzona jest w telewizji oraz w digitalu. Jej realizacją zajęła się agencja mediowa Initiative, natomiast działania PR prowadzi Ogilvy. Kampania potrwa trzy miesiące.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"