„Lego Ninjago” liderem sprzedaży wśród pism dziecięcych. „Lego Nexo Knights” z największym wzrostem

W lutym br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazło się „Lego Ninjago”. Największy wzrost w zestawieniu zanotował magazyn „Lego Nexo Knights”, a na czele spadków znalazły się „Auta”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Lego Ninjago” liderem sprzedaży wśród pism dziecięcych. „Lego Nexo Knights” z największym wzrostem

Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Lego Ninjago” (Media Service Zawada) w lutym 2017 roku wyniosła 60 933 egz. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. tytuł zanotował spadek wynoszący 0,61 proc.

Z piątego na drugie miejsce awansował magazyn „Lego Nexo Knights” (Media Service Zawada) ze średnim wynikiem na poziomie 51 849 egz. W porównaniu do lutego 2016 roku, czyli pierwszego miesiąca obecności na rynku, pismo to zanotowało wzrost wynoszący 12,82 proc. - największy w zestawieniu.

Podium uzupełniają „Księżniczka” (Egmont Polska) z wynikiem na poziomie 43 910 egz., niższym o 14,29 proc. niż rok wcześniej.

Z kolei największy spadek, wynoszący 24,79 proc. do 17 225 egz., odnotowały „Auta” (Egmont Polska). W zestawieniu magazyn ten spadł z miejsca 8. na 9.

grafika

W lutym 2017 roku w porównaniu do stycznia 2017 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 38,87 proc.) pochwalić się mogła „Księżniczka”.

Z kolei najwięcej w tym ujęciu straciły „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska) - było to 12,52 proc.

grafika

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową