„Lego Ninjago” liderem sprzedaży wśród pism dziecięcych. „Lego Nexo Knights” z największym wzrostem

W lutym br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazło się „Lego Ninjago”. Największy wzrost w zestawieniu zanotował magazyn „Lego Nexo Knights”, a na czele spadków znalazły się „Auta”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Lego Ninjago” liderem sprzedaży wśród pism dziecięcych. „Lego Nexo Knights” z największym wzrostem

Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Lego Ninjago” (Media Service Zawada) w lutym 2017 roku wyniosła 60 933 egz. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. tytuł zanotował spadek wynoszący 0,61 proc.

Z piątego na drugie miejsce awansował magazyn „Lego Nexo Knights” (Media Service Zawada) ze średnim wynikiem na poziomie 51 849 egz. W porównaniu do lutego 2016 roku, czyli pierwszego miesiąca obecności na rynku, pismo to zanotowało wzrost wynoszący 12,82 proc. - największy w zestawieniu.

Podium uzupełniają „Księżniczka” (Egmont Polska) z wynikiem na poziomie 43 910 egz., niższym o 14,29 proc. niż rok wcześniej.

Z kolei największy spadek, wynoszący 24,79 proc. do 17 225 egz., odnotowały „Auta” (Egmont Polska). W zestawieniu magazyn ten spadł z miejsca 8. na 9.

grafika

W lutym 2017 roku w porównaniu do stycznia 2017 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 38,87 proc.) pochwalić się mogła „Księżniczka”.

Z kolei najwięcej w tym ujęciu straciły „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska) - było to 12,52 proc.

grafika

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]