„Lego Ninjago” - nowy miesięcznik dla dzieci

W sprzedaży pojawił się nowy miesięcznik dla dzieci „Lego Ninjago”, wydawany przez Media Service Zawada.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
„Lego Ninjago” - nowy miesięcznik dla dzieci

Magazyn, oparty na licencji Lego, opowiada o przygodach czterech przyjaciół ninja i mistrza Senseia Wu. Pismo jest adresowane do chłopców w wieku od 6 do 11 lat.

Pierwszy numer „Lego Ninjago” ukazał się w nakładzie 60 tys. egz. i liczy 36 stron. Cena pisma to 9,99 zł. Pismo zostało zaprojektowane w formacie 205 x 273 mm, a jego redaktorem prowadzącym został Juliusz Łyskawa.

Wprowadzenie pisma na rynek wspiera kampania promocyjna w telewizji (Cartoon Network, Nickelodeon, TeleToon+, TVP ABC, TV4), prasie (tytuły własne wydawcy) oraz internecie (witryny dedykowane dzieciom i ich rodzicom, serwisy branżowe).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zabawy-i-marzenia-z-barbie-na-czele-pism-dzieciecych-po-trzech-kwartalach ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej