Lemur Arkadiusz Jakubik reklamuje Plusikowe w iPlusie (wideo)

W telewizji, prasie i internecie trwa kampania reklamowa Plusikowego w iPlusie. Akcję z udziałem Arkadiusza Jakubika przygotowały firmy Young & Rubicam i Media Direction OMD.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa Plusikowego podkreśla, że w ramach tej oferty przy przedłużaniu lub podpisywaniu nowej umowy w iPlusie dostaje się do 200 zł. W spocie aktor Arkadiusz Jakubik bezskutecznie próbuje zaprezentować, jak z dwóch banknotów 100-złotowych zrobić… lemura.

Przypomnijmy, że Plusikowe od połowy stycznia jest dostępne w różnych taryfach Polkomtela (więcej o tej promocji). Dla klientów MixPlusa ofertę tę reklamuje kampania w stylu filmu sensacyjnego (zobacz ten spot), a dla klientów Plusa i Plusa dla Firm – reklamy z udziałem kabaretu Mumio i Joanny Kurowskiej (zobacz te spoty).

Akcja reklamująca Plusikowe w iPlusie od 21 stycznia obejmuje telewizję (kanały ogólnopolskie, informacyjne i tematyczne), prasę (dzienniki ogólnopolskie, tygodniki opinii, tygodniki i dwutygodniki z segmentu people, miesięczniki) oraz internet. Kreacją i produkcją kampanii zajęła się agencja reklamowa Young & Rubicam, a media zaplanował i zakupił dom mediowy Media Direction OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe