1,36 mln widzów „Leśniczówki 3”. Jesienią czwarty sezon

Trzeci sezon „Leśniczówki” oglądało średnio 1,36 mln widzów, czyli więcej osób niż pierwszy i drugi sezon produkcji. TVP1 w czasie nadawania telenoweli zajęła trzecie miejsce w rynku tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 7,87 mln zł. Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że nowe odcinki projektu trafią do jesiennej ramówki.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
1,36 mln widzów „Leśniczówki 3”. Jesienią czwarty sezon

Średnia widownia trzeciej edycji telenoweli, emitowanej w okresie od 2 stycznia do 26 czerwca 2019 roku wyniosła 1,36 mln osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 9,09 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,20 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5,62 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja emitowana była od poniedziałku do środy o godz. 20.30.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-korona-krolow-tvp1-2-sezon-2018-2019,7173202746271361a ##

Najwięcej widzów przyciągnął odcinek produkcji pokazany 13 lutego. Śledziło go średnio 1,84 mln osób.

grafika

Z kolei premierowe odcinki pierwszej serii telenoweli (wyemitowane w okresie od 2 marca do 1 czerwca ub.r. w innym czasie antenowym - w piątki o godz. 18.00 i 18.25) śledziło 1,04 mln widzów, co przełożyło się na 10,49 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 5,66 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,33 proc. w grupie 16-59.

TVP1 w czasie emisji telenoweli zajęła trzecie miejsce w całym rynku telewizyjnym. Pierwsza lokata wśród tzw. „wielkiej czwórki” należała do TVP2, która nadawała wtedy głównie bloki reklamowe oraz kilkuminutowe kulisy swoich seriali, co dało jej 12,36 proc. udziału. Drugie miejsce zajął TVN (gł. „Na Wspólnej”; 11,29 proc.), a czwarte - Polsat (gł. filmy fabularne, serial „Ślad” oraz „Śpiewajmy razem. All Together Now”; 7,70 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Jedynka była ostatnia.

grafika

Wpływy reklamowe z premierowych odcinków cyklu wyniosły 7,87 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Czwarty sezon w jesiennej ramówce TVP1

Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że Telewizja Polska podjęła decyzję w kontynuacji „Leśniczówki”. Nowe odcinki będą emitowane w jesiennej ramówce TVP1 - najprawdopodobniej w dotychczasowym paśmie.

Już wystartowały prace na planie czwartego sezonu produkcji. Do obsady produkcji dołączyli m.in.: Ewa Szykulska i Marcin Troński.

- Jako pomysłodawca i producent jestem bardzo zadowolony z poziomu realizacji i wyników w tak trudnym paśmie. Z tego co wiem pasmo nie zmieni się również w kontynuacji „Leśniczówki” w jesiennej ramówce. Dojdą nowe gwiazdy m.in. Ewa Szykulska i Marcin Troński. My pracujemy ciężko dalej nad nowymi wątkami i historiami żeby emocji nie zabrakło - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Piotr Mikołajczak, producent wykonawczy serialu.

Telenowela „Leśniczówka” to projekt, który TVP wybrała w ramach pierwszej odsłony programu Nabór, Ocena, Selekcja (NOS). Fabuła produkcji skupia się na bohaterach, granych przez Marka Bukowskiego i Jolantę Fraszyńską, którzy przeprowadzają się z miasta do leśniczówki pod lasem.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-klan-serial-stracil-widzow-ale-tvp1-byla-liderem,7171058637878913a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję