Lexmark z nowym logo i hasłem „Otwórz się na nowe możliwości”

Firma Lexmark, produkująca urządzenia drukarskie i oferująca technologie w tej dziedzinie, zmieniła identyfikację wizualną. Nowe logo i hasło „Otwórz się na nowe możliwości” mają odzwierciedlać jej rozwój w ostatnich latach.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Lexmark z nowym logo i hasłem „Otwórz się na nowe możliwości”

W nowym logo Lexmark nazwa firmy jest zapisana inną czcionką, a zamiast charakterystycznego czerwonego rombu jest większa grafika symbolizująca przysłonę kamery. Ten element ma symbolizować poszerzoną ofertą produktową firmy (przez przysłonę można wyostrzyć obraz i zobaczyć więcej), a jego zielona barwa odwoływać się ma do przystępności i zrównoważonego rozwoju.

Jednocześnie Lexmark zyskał hasło „Otwórz się na nowe możliwości”, które ma zachęcać klientów do skorzystania z szerszego portfolio technologii i rozwiązań firmy.

grafika

- Nowy wygląd lepiej oddaje to, gdzie obecnie znajduje się firma oraz naszą wizję na przyszłość - przekonuje Paul Rooke, prezes i dyrektor zarządzający Lexmark. Opisuje, że obecnie koncern nie jest już tylko producentem urządzeń drukarskich, lecz także oferuje takie narzędzia i usługi jak zarządzanie drukiem, inteligentne skanowanie i cyfrowe przetwarzanie obrazu, zarządzanie zasobami informacyjnymi w przedsiębiorstwach i w służbie zdrowia oraz automatyzacja procesów w dziedzinie finansów i technologie wyszukiwania.

Mimo rebrandingu Perceptive Software będzie funkcjonować na rynku pod znakiem Lexmark, natomiast poszczególne produkty oprogramowania będą występować nadal pod nazwą Perceptive: Perceptive Content, Perceptive Intelligent Capture czy Perceptive Search.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?