ROZWIŃ

Lidl wprowadza do sprzedaży plecaki z papieru

W czwartek do sprzedaży w sieci sklepów Lidl Polska trafią plecaki z impregnowanego papieru. Detalista deklaruje, że jeśli przypadną do gustu klientom, to niewykluczone, że w przyszłości pojawią się w ofercie sklepu podobne produkty.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
1 komentarz

Plecaki trafią do sprzedaży w czwartek, 13 lutego. Będzie je można kupić we wszystkich sklepach stacjonarnych oraz w sklepie internetowym.

Plecaki wykonane są z impregnowanego papieru, zwanego „wegańską skórą”. To połączenie celulozy z lateksem. Materiał ten jest alternatywą dla skóry – do złudzenia przypomina ją zarówno w wyglądzie, jak i w dotyku.

Klienci  mają do wyboru dwa uniwersalne kolory – beż i szarość. Plecaki kosztują 39,99 zł. Mogą pomieścić do 10 l.

Posiadają certyfikaty: Tested Quality Hohensteina, Oeko-Tex, FSC Mix Paper from responsible sources, FSC 100% Packaging, które świadczą m.in. o wysokiej jakości i pozyskiwaniu wykorzystywanych w produkcji surowców ze zrównoważonej gospodarki leśnej.

Biuro prasowe Lidla przekazało nam, że  jeśli plecaki spotkają się z zainteresowaniem klientów, to nie jest wykluczone, że w przyszłości do sprzedaży trafią też podobne produkty, być może na stałe.

Kilka tygodni temu Lidl wprowadził do swoich sklepów tzw. torby wielokrotki. Są to wielorazowe torby na zakupy, które nadają się do recyklingu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/lidl-dodatkowe-bramki-za-kasami,7170794573940865a ##

Do Lidl Polska należy ok. 700 dyskontów. Wiosną br. firma uruchomiła sklep internetowy z produktami odzieżowymi i przemysłowymi.

W minionym roku rozliczeniowym Lidl Polska osiągnął wzrost wpływów sprzedażowych o 14,2 proc. do 18,32 mld zł oraz 901,1 mln zł zysku netto (wobec 708,2 mln zł rok wcześniej). Firma na koniec lutego 2019 r. miała 17,8 tys. pracowników, przez rok na usługi obce, m.in. marketing, wydała 1,33 mld zł.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background
Komentarze (1)
kozanostra1992
8 lat temu

@LOL - „pompujemy balonik, a pewnie 3 mecze i do domu...no góra 4...” Można być hurraoptymistą lub szarym pesymistą, ale 99, 9% rodaków uważa, że to najlepsza kadra po 1989... a może nawet od hiszpańskiego mundialu w czasie Stanu wojennego!!! :P

arni
8 lat temu

Ciekawe ile legendarne WAGs zapłaciły za możliwość pokazania nowych ust i samochodów małżonka.

LOL
8 lat temu

pompujemy balonik, a pewnie 3 mecze i do domu...no góra 4...

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jimmy Kimmel wraca ze swoim show

Jimmy Kimmel wraca ze swoim show

Maybelline współpracuje z Local Heroes

Maybelline współpracuje z Local Heroes

Radio VOX FM wzmacnia zespół. Dawid Furch koordynatorem anteny

Radio VOX FM wzmacnia zespół. Dawid Furch koordynatorem anteny

Podcasty Polskiego Radia w serwisie Onetu. "Jesteśmy tam, gdzie są nasi słuchacze"

Podcasty Polskiego Radia w serwisie Onetu. "Jesteśmy tam, gdzie są nasi słuchacze"

Intersnack wybrał agencję mediową do globalnej obsługi

Intersnack wybrał agencję mediową do globalnej obsługi

SpaceCat z nowym szefem działu influencer marketingu

SpaceCat z nowym szefem działu influencer marketingu