„Lifting od fundamentów” w kampanii Soraya Liftensive

Wystartowała kampania reklamująca kremy liftingujące Soraya Liftensive i zmieniony wizerunek innych kosmetyków marki Soraya (należącej do Cederroth Polska). Kremy Soraya Liftensive są promowane pod hasłem „Lifting od fundamentów”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W reklamach kosmetyki Soraya są pokazywane w odświeżonych opakowaniach i z hasłem głównym: „Najlepsza Przyjaciółka mojej skóry”. Zmiany w identyfikacji marki mają na celu odmłodzenie jej wizerunku.

Pierwsza kampania promuje przede wszystkim kremy liftingujące Soraya Liftensive, dostępne w kilku wersjach dla kobiet w trzech grupach wiekowych: 40+, 50+ i 60+. Reklamy podkreślają, że kosmetyki te zawierają unikalne składniki aktywne i dodatki pielęgnacyjne dopasowane do potrzeb skóry w danym wieku.

grafika

Działania reklamowe obejmują advertoriale w magazynach kobiecych wydawanych przez Wydawnictwo Bauer i Edipresse Polska oraz aktywności w internecie: reklamy display (w serwisach Agory i Grupy Zwierciadło) i inne działania (na portalach Onet.pl i WP.pl). Akcja potrwa do końca maja br.

Kreacją kampanii zajęła się agencja Lemon Sky J. Walter Thompson Poland, która pozyskała to zlecenie w przetargu rozstrzygniętym w marcu br. Jest pierwszą zewnętrzną agencją reklamową pracującą dla marki Soraya.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy UM (poprzednio działający pod nazwą Universal McCann).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię