Uliczny szacunek w reklamie OC z pakietem pomocowym od Link4

Firma ubezpieczeniowa Link4 (Grupa PZU) w nowej kampanii reklamuje polisę OC z pakietem pomocowym. Akcję przygotowały firmy marketingowe 2012 Agency, Sigma BiS, SayHi i N-teq.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Uliczny szacunek w reklamie OC z pakietem pomocowym od Link4

W spocie Link4 różne osoby na ulicy - kierowcy, policjant czy pracownicy budowlani, powtarzają „szacunek”, który należy się firmie za oferowany razem z polisą OC i OC/AC pakiet pomocowy.

Reklama podkreśla, że w ramach tego pakietu ubezpieczyciel w razie wypadku zapewnia naprawę na miejscu lub holowanie na dystans do 100 kilometrów oraz auto zastępcze do trzech dni, a w razie rozładowania akumulatora - uruchomienie auta.

Kreacją kampanii zajęła się 2012 Agency. Spot wyreżyserował Łukasz Korczak, nakręcił Igor Procajło, oprawę muzyczną przygotowali Marek Domański i Beat Shop Studio, a za rezalizację odpowiadały firmy.

 

Działania reklamowe Link4 są prowadzone m.in. w telewizji i internecie. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Sigma BiS, której udziałowcami są Orlen i PZU.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?