LinkedIn podwoił zasięg, GoldenLine z 2 mln użytkowników

W ciągu ostatniego roku liczba polskich użytkowników serwisu LikdenIn wzrosła dwukrotnie - z 400-550 tys. do 800-900 tys. miesięcznie. Z kolei GoldenLine regularnie odwiedza ponad 2 mln użytkowników w miesiącu.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Z danych Megapanelu PBI/Gemius opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że jeszcze od stycznia do kwietnia ub.r. serwis LikdenIn notował od 400 do 500 tys. polskich użytkowników. W maju po raz pierwszy przekroczył poziom 500 tys. real users, a w lipcu i wrześniu odwiedziło go już prawie 600 tys. użytkowników. Natomiast w pierwszych miesiącach br. LikdenIn osiągał rekordowe wyniki - w styczniu 770 tys. real users, w lutym - 675 tys., w marcu - 790 tys., a w kwietniu - aż 910 tys.

Do wzrostu popularności LinkedIn z pewnością przyczyniło się uruchomienie w kwietniu ub.r. jego polskiej wersji językowej (przeczytaj o tym więcej).

LinkedIn nadal ma jednak o wiele mniejszy zasięg niż GoldenLine.pl, które w ciągu roku notowało stabilną odwiedzalność. Pod koniec 2011 roku 36 proc. udziałów GoldenLine kupiła Agora (więcej na ten temat), a we wrześniu ub.r. serwis - podobnie jak inne strony tego wydawcy - został w Megapanelu objęty audytem site-centric.

W ciągu roku GoldenLine najmniej użytkowników miało w kwietniu ub.r. (1,79 mln), a najwięcej w styczniu br. (2,32 mln). Od września ub.r. serwis najwięcej odsłon zanotował w październiku ub.r. i styczniu br. (po ponad 30 mln). W każdym miesiącu przeciętny użytkownik spędził w nim po kilkanaście minut - od 11 do 15,5 minuty.

Trzeci z działających w Polsce serwisów społczenościowych dotyczących pracy - Profeo.pl - (należący do Grupy Pracuj Solution) - jest o wiele mniej popularny. W kwietniu br. zanotował 126 tys. real users, 728 tys. odsłon i 4,5 minuty na użytkownika, a rok wcześniej - 120 tys. real users, 578 tys. odsłon i 2,5 minuty na użytkownika.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Trwa kampania promocyjna "Sylwestra z Dwójką"

Trwa kampania promocyjna "Sylwestra z Dwójką"

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego