LinkedIn pokonał MySpace

LinkedIn pokonał MySpace i stał się drugim najpopularniejszym serwisem społecznościowym w USA.

km
km
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Z cytowanych przez sewris TechCrunch danych firmy badawczej comScore wynika, że w czerwcu strony LinkedIn odwiedziło 33,9 miliona unikalnych użytkowników z USA.

Dla porównania MySpace miał w ubiegłym miesiącu 33,5 miliona użytkowników - o 1,4 miliona mniej niż w maju. Spadająca popularność serwisu była jedną z głównych przyczyn, dla których pozbył się go ostatnio za jedyne 35 milionów dolarów koncern News Corp. (więcej na ten temat).

Bardzo dobry wynik zanotował Twitter, który po raz pierwszy miał za oceanem więcej niż 30 milionów użytkowników w miesiącu. Popularny mikroblog zanotował wzrost z 27 milionów w maju do 30,6 miliona w czerwcu.

Czerwiec był także rekordowy dla dominującego na rynku Facebooka - portal odwiedziło 160,8 miliona unikalnych użytkowników zza oceanu, wobec 157,2 miliona miesiąc wcześniej.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background
Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Fibak próbował zablokować podcast Wojewódzkiego i Kędzierskiego. Autorka głośnego tekstu: czułam zażenowanie

Fibak próbował zablokować podcast Wojewódzkiego i Kędzierskiego. Autorka głośnego tekstu: czułam zażenowanie

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?
Materiał reklamowy

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej