LinkedIn wprowadzi reklamy do mobilnych aplikacji

Portal społecznościowy LinkedIn zapowiedział, że wprowadzi reklamy do swoich mobilnych aplikacji.

km
km
Udostępnij artykuł:

Jeff Weiner, dyrektor wykonawczy LinkedIn, poinformował przy okazji prezentacji najnowszych wyników finansowych firmy (więcej na ten temat), że ostatnio przygotowywała ona odpowiednią infrastrukturę i jest już gotowa do "rozpoczęcie wprowadzania reklam do mobilnych rozwiązań".

Weiner podkreślił, że obecnie LinkedIn najszybciej rozwija się właśnie w przestrzeni mobilnej. Segment ten odpowiada za ponad 15 proc. wizyt w portalu i ma być jednym z najważniejszych obszarów inwestycyjnych firmy w tym roku.

CEO LinkedIn zradził także, że serwis notuje gwałtowny wzrost popularności swoich mobilnych aplikacji zarówno na platformę iOS, jak i Android, ale to w przypadku tej pierwszej obserwowana jest większa liczba aktywacji.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały