Linkleaders agencją employer brandingową mBanku

mBank wybrał Linkleaders do działań employer brandingowych (budowanie marki pracodawcy).

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Linkleaders agencją employer brandingową mBanku
fot. Shutterstock.com

W ramach współpracy agencja przygotuje strategię oraz przeprowadzi działania employer brandingowe dla całej Grupy mBanku – w tym oddziałów w Czechach i Słowacji. Zespół agencji wspiera klienta w budowie i wdrożeniu strategii marketingowego wsparcia rekrutacji oraz komunikacji wewnętrznej opracowaniu nowej strony internetowej dla kandydatów oraz zaprojektowaniu i realizacji rekrutacyjnych kampanii online.

Pierwszym etapem współpracy jest kampania Bankowe Talenty, skierowana do ambitnych studentów i absolwentów szukających profesjonalnego wsparcia na starcie kariery

Kontrakt został podpisany do końca 2021 roku. Agencja została wybrana w ramach przetargu. Wcześniej bank korzystał z usług Employer Branding Institute.

W pierwszej połowie br. grupa kapitałowa mBank zanotowała 2,46 mld zł wpływów z odsetek (wobec 2,15 mld zł rok wcześniej), a jej przychody z tytułu opłat i prowizji zmalały w skali roku z 829,2 do 813,1 mln zł. Zysk operacyjny zmniejszył się z 1,15 mld zł do 968,1 mln zł, a zysk netto przypadający akcjonariuszom mBanku - z 705,9 do 495,6 mln zł. W skali roku portfel kredytowy grupy mBank wzrósł z 92,65 do 103,65 mld zł, a depozyty klientów z 97,79 do 110,34 mld zł. Na koniec czerwca grupa miała 5,55 mln klientów indywidualnych i 25 tys. korporacyjnych, wobec odpowiednio 5,51 mln i 22,9 tys. rok wcześniej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]