“Logo” z filmem “Szybcy i wściekli”

W piątek 27 września br. w sprzedaży pojawi się październikowe wydanie miesięcznika “Logo” (Agora). Do części nakładu dołączona zostanie płyta DVD z filmem “Szybcy i wściekli”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W numerze czytelnicy znajdą materiały poświęcone grze Football Manager i bowlingowi. Magazyn ukaże się w cenie 7,90 zł, zaś mutacja z płytą DVD kosztować będzie 29,99 zł.

Wydanie wspierać będzie kampania w telewizji, radiu (Radio Złote Przeboje i Roxy), prasie (“Gazeta Wyborcza”, czasopisma Agory), internecie (Gazeta.pl, Wp.pl) i w kinach Helios. Kreację przygotował dział marketingu wydawcy, produkcją spotów zajęły się agencje Polymus i Bardzo.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem “Logo” w I półroczu br. wyniosła 30 244 egz. (więcej na ten temat).

grafika
pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię