Lovela w nowej kampanii promuje hipoalergiczną linię Family (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamowa produktów do prania ubranek dziecięcych marki Lovela (Reckitt Benckiser). Promowana w niej jest nowa linia hipoalergiczna Lovela Family. Kampanię przygotowała agencja Havas Warsaw.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Lovela w nowej kampanii promuje hipoalergiczną linię Family (wideo)

Nowa linia Lovela Family to przebadane dermatologicznie, delikatne środki piorące niepodrażniające skóry, których formuła została wzbogacona o aktywne składniki skutecznie dopierające ubrania dzieci i dorosłych.

Grupą docelową są matki dzieci w wieku 1+, oraz mamy starszych dzieci i osoby borykające się z problemem wrażliwej skóry, ze skłonnością do alergii lub chorujące na AZS.

- Jak pokazują badania, z wrażliwością skóry mierzy się już co druga polska rodzina. 8 na 10 matek potwierdza, że w ich rodzinie jest co najmniej jedna osoba o wrażliwej skórze, a jako jeden z powodów podrażnień wymieniają użycie tradycyjnych środków piorących - mówi Weronika Dąbrowska, brand manager w firmie Reckitt Benckiser.

Działania reklamowe swoim zasięgiem obejmą telewizję, punkty sprzedaży oraz internet.

Za koncepcję kreatywną i produkcję odpowiada agencja Havas Warsaw.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana