Lowe Warsaw, Lowe Media i Lowe Open z nowymi nazwami w ramach rebrandingu MullenLowe Group

Agencja Lowe Warsaw, dom mediowy Lowe Media oraz agencja Lowe Open zmieniają nazwy, teraz będą działać pod marką MullenLowe. To część globalnego rebrandingu MullenLowe Group.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Lowe Warsaw, Lowe Media i Lowe Open z nowymi nazwami w ramach rebrandingu MullenLowe Group

MullenLowe Group powstała w maju 2015 roku w wyniku fuzji Mullen z globalną siecią kreatywną Lowe and Partners. W ramach struktury działa ponad 90 biur w 65 krajach na całym świecie.

Na polskim rynku od tej pory firmy agencja Lowe Warsaw będzie funkcjonować pod nazwą MullenLowe Warsaw Poland, dom mediowy Lowe Media jako MullenLowe Mediahub Poland, a agencja Lowe Open jako MullenLowe Open Poland.

Zmianie nazwy towarzyszy nowa identyfikacja wizualna holdingu, oparta na logotypie przedstawiającym ośmiornicę w bokserskich rękawicach. Ma ona symbolizować kreatywność i otwartość na wyzwania oraz pakietowy model organizacyjny Grupy. Autorem logo jest agencja MullenLowe Brasil.

grafika

Kinga Grzelewska, managing partner and creative director w MullenLowe Warsaw, wyjaśnia, że butikowa struktura sieci MullenLowe pozwala polskiej agencji korzystać z globalnych rozwiązań kreatywnych i strategicznych sieci. - Nowe narzędzia, procesy, badania, wykorzystywane w amerykańskich strukturach MullenLoweMediaHub, które będziemy implementować  również w Polsce, mają na celu jedno: zwiększanie udziału reklam w uwadze i świadomości konsumentów, a przez to  zwiększenie biznesowej efektywności kampanii naszych klientów - zapowiada kolei Ewa Góralska, managing director MullenLowe MediaHub.

- Celem rebrandingu jest wzmocnienie pozycjonowania Grupy, wykorzystującej najlepsze kompetencje wszystkich firm wchodzących w jej skład, aby skutecznie pracować nad wyzwaniami biznesowymi dla naszych klientów. Nowa tożsamość marki ma pomóc w zjednoczeniu całej sieci i pozycjonować ją jako twórczą Grupę, podejmującą wyzwania rynkowe - uzasadnia Alex Leikikh, global CEO w MullenLowe Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?