Lubię to - linked by Isobar będzie promować w internecie Jacka Daniel’s i Finlandia Vodka

Należąca do Dentsu Aegis Network Polska agencja Lubię to - linked by Isobar odpowiada za obsługę w internecie dwóch marek alkoholowych: Jack Daniel's i Finlandia Vodka (z portfolio Brown-Forman Polska).

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W ramach współpracy Lubię to - linked by Isobar będzie odpowiadać za obsługę kompleksową obsługę internetową obu marek alkoholowych. Agencja będzie przygotowywać strategię oraz odpowiadać za kreację i egzekucję działań contentowych, social media a także za realizację i obsługę aktywacji konsumenckich w internecie, a także budowę i utrzymanie baz CRM.

Współpraca jest wynikiem przetargów rozstrzygniętych w kwietniu br. Szczegółów na ich temat firmy nie ujawniają.

W ub.r. obsługą reklamową marki Jack Daniel’s zajmowały się agencje Focus Media Group i Comfitura.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Gazeta Wyborcza" opisała leki szefa BBN. Minister zapowiada postępowanie

"Gazeta Wyborcza" opisała leki szefa BBN. Minister zapowiada postępowanie

Republika usunęła reportaż z zarzutami wobec ojca 4-latki. "Otrzymaliśmy nieznane wcześniej dokumenty"

Republika usunęła reportaż z zarzutami wobec ojca 4-latki. "Otrzymaliśmy nieznane wcześniej dokumenty"

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera