Łukasz Borek po 10 latach odchodzi z LiquidThread

Łukasz Borek, general manager po ponad 10 latach odchodzi z agencji LiquidThread, należącej do Publicis Groupe.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Łukasz Borek po 10 latach odchodzi z LiquidThread
fot. LinkedIn

Do Publicis Groupe dołączył w połowie 2015 roku. Najpierw, przez kilka miesięcy pełnił funkcję executive directora w agencji Next. 
Na początku 2016 roku został managing directorem agencji LiquidThread, po pół roku objął stanowisko jej general managera.

Wśród klientów, dla których pracował w tym czasie były takie marki, jak Coca-Cola, T-Mobile, Lorenz, Wedel, Millenium, Allegro, Frisco.pl, BLIK, Electrolux, Bakalland, Reckitt, L'Oreal, Sanofi. 

Przed dołączeniem do Publicis Groupe spędził blisko 7 lat w agencji K2 Internet. Był tam m.in. senior account managerem i account directorem. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"