Łukasz Herman awansował na client partner w Carat

Łukasz Herman po 13 latach pracy w strukturze Dentsu Aegis Network Polska awansował na stanowisko client partnera w domu mediowym Carat należącym do tej sieci.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Łukasz Herman awansował na client partner w Carat

Herman koordynuje pracę 22 osób i odpowiada za klientów: Simba, Olimp Labs, Takeaway (pyszne.pl), Selgros, Panawit, Arla, Mastercard, AXN, Jysk, Hörmann. Po odejściu Szymona Jóźwiaka, który przeszedł na stronę klienta (marka Philips), Łukasz Herman przejął także obsługę mediową tej firmy.

Łukasz Herman ma 17 lat doświadczenia zawodowego. W grupie Dentsu Aegis Network pracuje od ponad 13 lat. Karierę w branży reklamowej rozpoczął od stanowiska plannera w domu mediowym Vizeum, w którym pracował do 2009 roku. Przez kolejne dwa lata pełnił w Dentsu Aegis Network rolę business development/innovation managera.

W 2011 roku przeniósł się do Carata na stanowisko communications managera i zajmował tę posadę do końca 2015 roku. W 2016 roku awansował na group account directora. Zajmował się obsługą wielu klientów, między innymi z branż FMCG, rozrywkowej czy ubezpieczeniowej: Takeaway (pyszne.pl), AXN, JYSK, Olimp Labs, Whirlpool (Indesit, Hotpoint), Simba, Forum Film, adidas, Mastercard, Pernod Ricard (Jacob's Creek, Campo Viejo, Malibu, Mumm), Mead Johnson (Enfamil), Kellogg's (Pringles), Netia, Ergo Hestia, motomi.pl.

Wraz z zespołem zdobył wiele nagród, w tym Effie (za promocję filmu „Pojednanie” Forum Film Poland, Innovation (m.in. za projekt Mastercard Capsule czy promocję filmów “Wołyn” i “Pojednanie”), Złotych Spinaczy (za Mastercard Capsule) KTR (adidas Tubular UnCover) czy Golden Arrow. Łukasz Herman jest członkiem jury tegorocznej edycji konkursu Effie. Pełni również funkcję mediatora i mentora wewnętrznego w ramach Dentsu Aegis Network.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"