Łukasz Stasiak pokieruje managerami Newonce.media

Łukasz Stasiak został head of project management Newonce.media. Pod sobą ma zespół project managerów, który do końca roku ma powiększyć się o nowe osoby.

jsx
jsx
Udostępnij artykuł:
Łukasz Stasiak pokieruje managerami Newonce.media
Łukasz Stasiak dołączył do Newonce.media pod koniec marca tego roku jako project manager (fot. Oskar Szdzuij)

Do jego zadań należeć będą m.in. utrzymywanie relacji z partnerami strategicznymi, koordynacja pracy zespołu oraz ocena potencjału komercyjnego projektów. Intensywna rekrutacja wiąże się z nową strategią firmy polegającą na zacieśnianiu współpracy z klientami kluczowymi i ograniczeniu liczby mniejszych kampanii.

„Po sześciu miesiącach bardzo intensywnej pracy z pełną odpowiedzialnością mogę powiedzieć, że wiem, w jakim miejscu jesteśmy i dokładnie widzę, dokąd zmierzamy. Cieszę się, że mogę brać czynny udział w rozwoju grupy Newonce.media i stanąć na czele »uniwersalnych żołnierzy«, bo tak właśnie postrzegam skuteczny zespół project managerów” - mówi cytowany w komunikacie Łukasz Stasiak.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/newonce-media-fabryka-norblina-siedziba,7170116995925633a ##

W grupie mediowej Newonce trwa restrukturyzacja, która ma na celu jak najlepsze przygotowanie zespołu do planowanego na listopad startu usługi subskrypcyjnej o nazwie Newonce.club. Awans Łukasza Stasiaka to krok w stronę budowy bardziej pionowej niż dotąd struktury firmy.

Stasiak dołączył do Newonce.media pod koniec marca tego roku jako project manager. Wcześniej przez trzy lata kierował działem wideo w Legii Warszawa, był też zaangażowany w komunikację drużyny w social mediach. W latach 2009-2018 współprowadził wydawnictwo muzyczne Alkopoligamia, kierując jednocześnie marketingiem i komunikacją firmy. Obecnie prowadzi agencję menedżerską.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day