Lurpak wraca z kampanią „Dobra Kuchnia zasługuje na Lurpak"

Po kilkuletniej przerwie duńska marka masła Lurpak wznawia kampanię wizerunkową „Dobra kuchnia zasługuje na Lurpak”. Przygotowały ją Isobar Polska i Carat Polska.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Lurpak wraca z kampanią „Dobra Kuchnia zasługuje na Lurpak"

Kampania wizerunkowa marki Lurpak zachęca do gotowania w zaciszu własnego domu, w naturalny sposób powiązanego z okresem przedświątecznym i towarzyszącymi mu przygotowaniami.

Lurpak z kampanią przed świętami wielkanocnymi

Działania z wykorzystaniem 30-sek. i 15-sek. spotów startują 16 marca i komunikowane będą w głównych stacjach TVN, Polsat, TVP oraz za pośrednictwem stacji tematycznych Polsatu i kanałów z portfolio Premium TV (TVN). Kampania telewizyjna potrwa do 12 kwietnia.

Wsparciem działań w telewizji będą emisje na nośnikach DOOH oraz POS w wybranych sklepach sieci handlowych Carrefour i Auchan, które będą trwały od kwietnia do maja. Dodatkowo zaplanowano reklamy w kinach sieci Multikino.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/akcja-improwizacja-zwyciezczyni-hell-s-kitchen-promuje-lurpak-w-kuchnia-wideo ##

Lurpak promuje się nie tylko na polskim rynku. Brytyjską wersję kampanii wyprodukowała Papaya Films, wyreżyserował Richa Halla. Reklama opowiada o gotowaniu z nietypowej perspektywy łyżki.

Za przygotowanie kampanii  odpowiadają spółki z grupy Dentsu Aegis Network. Dom mediowy Carat Polska zajął się opracowaniem pomysłu, strategii oraz realizacją działań, w tym planowaniem i zakupem mediów. O adaptację materiałów, key visuali oraz koncepcję haseł do kampanii i przeprowadzenie działań w social media dba Isobar Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana