Lustrzana Joanna Kurowska w nowej kampanii Plus dla Firm (wideo)

Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej Plus dla Firm z udziałem Joanny Kurowskiej. Akcja obejmuje telewizję, radio, prasę, internet i BTL.

Wojtas Tomasz
Wojtas Tomasz
Udostępnij artykuł:

W nowej odsłonie kampanii reklamowej Plus dla Firm Joanna Kurowska zaprasza potencjalnego klienta na drugą stronę lustra, pokazując mu kolorowy świat pełen luksusu. Przekaz informuje, że nowi użytkownicy tej taryfy mają o 50 proc. tańsze połączenia, a telefon HTC HD2 mogą kupić już za zł. Kurowska występuje w reklamach Plus dla Firm od wiosny ubiegłego roku, do tej pory wcielając się w rolę kobiety pracującej.

Obecna kampania rozpoczęła się 22 stycznia w telewizji, od 25 stycznia obejmuje prasę i internet, od 8 lutego – radio, a ponadto jest prowadzona w punktach sprzedaży i salonach Plusa (ulotki i plakaty). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Young & Rubicam, a media zaplanował i zakupił dom mediowy OMD.

Wojtas Tomasz
Autor artykułu:
Wojtas Tomasz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady