Ruszyła kampania LycopenePRO autorstwa Freundschaft

W efekcie wygranego przetargu agencja Freundschaft odpowiada za przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacyjnej oraz działania kreatywne dla marki LycopenPRO.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Ruszyła kampania LycopenePRO autorstwa Freundschaft

Plany komunikacyjne LycopenPRO zakładają kampanię video online, launch strony produktowej, na której można zamówić pierwszy napój antyoksydacyjny tej marki, przygotowanie materiałów drukowanych oraz działania w social mediach.

Dodatkowo, poza samą kampanią, Freundschaft prowadzi działania edukacyjne dla Fundacji Instytutu Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk. W ramach tych aktywności powstała strona likopedia.pl, której celem jest promocja wiedzy na temat likopenu i jego prozdrowotnego działania. Kampania edukacyjna wspierana jest 6 spotami video, emitowanymi online.

LycopenPRO to napój antyoksydacyjny, który chroni przed stresem oksydacyjnym oraz jest stosowany w profilaktyce chorób związanych z patologicznym działaniem wolnych rodników takich jak choroby nowotworowe.

Producentem LycopenPRO jest Lycopene Health.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię