"M jak miłość" i finał Eurowizji z najwyższymi cenami reklam w TVP

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na maj. Najwyższe ceny mają spoty emitowane przy serialu "M jak miłość" w TVP2 oraz finał 67. Konkursu Piosenki Eurowizja.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
"M jak miłość" i finał Eurowizji z najwyższymi cenami reklam w TVP
„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm

Na 86,1 tys. zł (cena netto, bez rabatów, dla spotu 30-sek.) wyceniono reklamę przy serialu "M jak miłość" w TVP2. Niewiele mniej trzeba zapłacić za emisję reklamy przy finale Konkursu Piosenki Eurowizja, który TVP1 będzie transmitować 13 maja br. - kosztuje 75,8 tys. zł.

Telewizyjna Jedynka będzie w maju transmitował półfinały piłkarskiej Ligi Mistrzów (10 i 17 maja br.) - spoty przy tych relacjach wyceniono na 59,6 tys. zł.

Za spot przy "Wiadomościach" reklamodawcy zapłacą  57,6 tys. zł w dni powszednie i 46,2 tys. zł w niedziele. Reklama przy prognozie pogody kosztuje z kolei 51,4 tys. zł w dni robocze oraz 59,3 tys. zł w niedzielne wieczory. Stawki dla spotów emitowanych przy serwisie sportowym wynoszą odpowiednio: 41,6 tys. zł i 52,1 tys. zł.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wyniki-ogladalnosci-3-9-kwiecien-tvp2-hity-m-jak-milosc,7169663896401537a ##

55 tys. zł kosztuje natomiast spot przy serialu "Kres niewinności" (emisja w niedzielne wieczory od 7 maja br.). Na 34,2 tys. zł wyceniono reklamy przy "Ojcu Mateuszu", na 24,8 tys. zł - przy "Komisarzy Alexie" i na 29,5 tys. zł - przy "Sprawie dla reportera".

Reklamodawcy zainteresowani emisją reklam przy serialach w TVP2 muszą się liczyć z wydatkiem rzędu: 54,8 tys. zł przy serialu "Barwy szczęścia", 59,5 tys. zł - przy "Na sygnale" i 48,8 tys. zł przy "Na dobre i na złe".

6,13 i 20 maja br. w TVP2 będzie można obejrzeć program "60 lat minęło. Największe hity opolskich festiwali" - za reklamę przy nich trzeba zapłacić 51,3 tys. zł.

Biuro Reklamy TVP jako pierwsze biuro reklamy tv rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na maj br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska