M4B digitalizuje europejskie placówki KFC

Polska firma technologiczna M4B nawiązała partnerstwo technologiczne z AmRest. W ramach współpracy odpowiada za cyfryzację sieci fast foodów KFC w Polsce i w dziewięciu  innych krajach europejskich.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
M4B digitalizuje europejskie placówki KFC

M4B w ciągu ostatnich trzech lat zamontowała tzw. menu board (urządzenie do samodzielnego składania zamówień w restauracji) w 600 restauracjach KFC w Polsce i 9 innych krajach europejskich. Firma będzie wspierać AmRest we wdrożeniu systemu samoobsługowego i wyposaży większość europejskich restauracji KFC w kioski samoobsługowe.

- Byliśmy zdeterminowani, aby zapewnić klientom zupełnie nowe doświadczenie w zakresie dokonywania zamówienia. M4B nam to umożliwiło dostarczając rozwiązanie, w którym główny nacisk jest położony na połączenie oprogramowania z urządzeniem – mówi Maciej Buba, digital director w AmRest.

M4B jest polskim producentem i dostawcą rozwiązań z obszaru digital signage, wykorzystującym cyfrowe nośniki do przekazu informacyjno-reklamowego.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/amrest-otworzy-ponad-300-nowych-restauracji-w-2018-r ##

Do AmRest należą marki KFC, Burger King, Starbucks, Pizza Hut, Blue Frog i La Tagiatella.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"