'Machina' z wampirzycą Senyszyn wsparta kampanią

Na okładce najnowszego numeru miesięcznika "Machina" (Media Point Group) znalazła się europosłanka Joanna Senyszyn, ucharakteryzowana na wampirzycę. Wydanie wspiera kampania reklamowa.

afp - pb
afp - pb
Udostępnij artykuł:

- Pomysł na sesję z Joanną Senyszyn narodził się jeszcze latem, w pełnym słońcu - mówi Piotr Metz, naczelny "Machiny". Jednak zgranie terminów w kalendarzu eurodeputowanej i harmonogramu prac redakcji sprawiło, że sesja mogła trafić na łamy magazynu dopiero w grudniu. Jeszcze zanim numer trafił na rynek, okładka z przewrotnym portretem Senyszyn została pokazana w mediach, powodując lawinę komentarzy.

- W ubiegłym roku zamieściliśmy sesję Janusza Palikota, która również budziła kontrowersje. Całkiem serio rozważamy, czy wobec nadchodzących kampanii wyborczych nie wprowadzić do naszej oferty nietypowych sesji dla polityków - mówi Metz. - Dla ewentualnych zainteresowanych redakcja już uruchomiła adres jakpalikotisenyszyn@machina.pl - dodaje.

grafika

Grudniowa "Machina" trafiła do sprzedaży w dwóch wersjach - z płytą DVD z filmem "Ludzie, których znam" w cenie 9,90 zł i bez dodatku w cenie 7,99 zł

Wydaniu towarzyszy kampania promocyjna pod hasłem: "Kto się boi Joanny S.", która realizowana jest w Esce Rock, w dodatku do "Gazety Wyborczej" - "Co jest grane?" oraz w internecie w serwisach. Za kreację oraz zakup mediów odpowiadała Media Point Group.

afp - pb
Autor artykułu:
afp - pb
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"