Maciej Sitek odpowiada za Lech Pils w Chapter1

Do zespołu agencji Chapter1 wrócił Maciej Sitek, na stanowisko senior account managera i będzie obsługiwał markę Lech Pils (Kompania Piwowarska). W agencji pracował już w latach 2018-2020, zajmując się obsługą takich marek jak: Uber, Volkswagen, Vileda.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Maciej Sitek odpowiada za Lech Pils w Chapter1
Maciej Sitek

Sitek objął w Chapter1 stanowisko senior account managera i będzie zajmował się obsługą marki Lech Pils.

Ostatnio w Kerris

Maciej Sitek ma kilkunastoletnie doświadczenie w branży marketingowej. W tym czasie pracował m.in. w agencjach: Albedo Marketing, TBWA/ Tequila, MUG, GPD i właśnie Chapter1.

Ostatnio, przed obecnym powrotem do Chapter1, pracował w agencji Kerris, gdzie jako digital account team lead zarządzał zespołem obsługi klienta.

W latach 2018-2020 był senior account managerem w Chapter1, obsługując marki: Uber, Volkswagen, Vileda i Lech Pils. Odszedł z agencji by pracować po stronie klienta – objął wtedy stanowisko marketing managera w BrandLine Group (właściciel marek takich jak: Lionelo, Overmax czy Zeegma), a następnie awansował w tej firmie na stanowisko head of marketing.

Maciej Sitek jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu (studia magisterskie na kierunku marketing).

Agencja Chapter1 obsługuje markę Lech Pils od ponad ośmiu lat, w zakresie: strategii, kreacji, ATL-u, BTL-u, digitalu, sponsoringu, influencer marketingu, social media, produkcji wideo i fotograficznych. Agencja wspiera Kompanię Piwowarską również w zakresie działań HR, organizując kampanie komunikacyjne dotyczące akcji rekrutacyjnych w Tyskich Browarach Książęcych i Lech Browary Wielkopolski.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"