Maciej Ufnalewski i Piotr Wronek z Scholz & Friends do Szwejkowskiego

Team kreatywny Maciej Ufnalewski i Piotr Wronek dołączył do agencji Szwejkowski. Poprzednio pracowali wspólnie w Scholz & Friends Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Maciej Ufnalewski (na zdjęciu z lewej) w agencji reklamowej Szwejkowski objął stanowisko dyrektora kreatywnego, a Piotr Wronek – senior copywritera. Ostatnio pracowali razem w Scholz & Friends Warszawa, obsługując klientów i marki takie jak m.in. PKO BP, Mercedes-Benz, Tchibo, Mr. Snaki, Fundacja Viva! i Polska Akcja Humanitarna.

grafika

Ufnalewski i Wronek tworzą duet kreatywny od ponad półtora roku. Na swoich kontach mają wyróżnienia w konkursach reklamowych takich jak Kreatura, Złote Orły, Golden Arrow czy Effie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day