Macroscope OMD doradcą strategicznym banku w Kazachstanie

Macroscope OMD przygotuje strategię mediową dla Banku Kaspijskiegow Kazachstanie w związku z repozycjonowaniem marki Bank Caspian.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Za całość działań w przygotowaniu nowej strategii marki bankuoraz jej komunikację marketingową odpowiada agencja reklamowa DDBWarszawa.

"Współpraca dotyczy zdefiniowania nowych obszarów inwestycyjnychbanku, nowego pozycjonowania jego marki i w dalszej kolejnościwsparcia sprzedaży jego produktów - mówi Szymon Gutkowski, dyrektorgeneralny DDB Warszawa.

Konsultantem w zakresie opracowania strategii mediowej dla BankuKaspijskiego został Marcin Winkler, Group Account Director wMacroscope OMD. Odpowiada on zarówno za wypracowanie kompleksowejstrategii działań reklamowych Banku Kaspijskiego na rynkukazachskim z lokalnymi partnerami w oparciu o narzędzia i know-howOMD, jak również stworzenie dedykowanych systemów ocenyefektywności działań.

Prace DDB Warszawa nad przygotowaniem strategii mediowej dlaBanku Kaspijskiego trwają od maja br. i powinny zakończyć się dokońca roku. Macroscope OMD dołączył do projektu jako doradcastrategiczny w sierpniu br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat