Madogz autorem kampanii Canephron opartej na modułowym wideo

Ruszyła kampania reklamowa leku bez recepty Canephron. Za ideę kreatywną i produkcję kampanii odpowiada agencja Madogz.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Madogz autorem kampanii Canephron opartej na modułowym wideo
fot. materiały prasowe

W najnowszej kampanii opartej na autorskim formacie modular video, lek wspomaga strażaczki w gaszeniu ich osobistych pożarów.

Centralną część kampanii leku Canephron stanowi wideo osadzone w konwencji dialogu pomiędzy dwiema strażaczkami — młodszą i drugą, bardziej doświadczoną komendantką — na temat uciążliwych i dotykających większości kobiet problemów z układem moczowym. Strażaczki różni wiek, ale łączy ten sam problem.

– Modułowe wideo to rozwiązanie pozwalające na optymalizację kosztów przy jednoczesnej maksymalizacji efektów marketingowych. Tego typu kampanie stają się coraz bardziej popularne, ponieważ wpisują się w sposób odbioru informacji przez target grupę i pozwalają uprawiać spójny, wielokanałowy storytelling. Budujemy konsekwentną i szeroką narrację marki, która rozlewa się na wiele kanałów komunikacji – mówi Tomasz Pastuszka, creative director w Madogz, agencji odpowiedzialnej za ideę kreatywną kampanii i produkcję materiałów wideo. 

Na potrzeby kampanii powstał 30–sekundowy spot, trzyminutowe wideo oraz 5 skrótów przeznaczonych do emisji na platformie YouTubie oraz w social mediach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]