Magazyn „Sól i pieprz” z nową makietą i działami

W środę, 23 maja na rynku pojawi się odświeżone wydanie dwumiesięcznika „Sól i Pieprz” (Wydawnictwa Burda International Poland). Magazyn przygotowano z nową makietą oraz rubrykami o zdrowym odżywaniu, gotowaniu z dziećmi, dietach oraz radami dla gospodyń.

nb
nb
Udostępnij artykuł:
Magazyn „Sól i pieprz” z nową makietą i działami

„Sól i pieprz” obecny na polskim rynku od 22 lat jest skierowany do osób lubiących dobrą kuchnię w niskiej cenie, szukających własnych inspiracji na potrawy. Redakcja przygotowała dla nich nową, odświeżoną makietę i nowe rubryki, które mają ułatwić czytelnikom poruszanie się po magazynie. W nowych działach znajdą oni informacje o gotowaniu z dziećmi, sekcję o dietach i zdrowym odżywianiu oraz rady dla gospodyń.

„Sól i pieprz” jest pismem dla kobiet, które lubią gotować i przygotowują posiłki dla rodziny. Redakcja proponuje im pomysły na szybkie przekąski i łatwe dania, a także przepisy na sezonowe ciasta, desery czy specjalne okazje. W dziale „Kolekcja” publikowane są przepisy do zbierania dla czytelniczek. Dwumiesięcznik został także uzupełniony o dział „Piękna, szczupła i zdrowa”, gdzie oprócz przykładów potraw dla osób z różnymi ograniczeniami żywieniowymi prezentuje się rady i ciekawostki dotyczące zdrowego odżywiania.

Magazyn ma 68 stron, kosztuje 5,99 zł. Promocja wydania obejmuje tytuły i portale należące do Burda International Poland.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?