Magda Jędrusiak i Michał Korejba awansowali w Allegro Brand Experience Agency

Magda Jędrusiak i Michał Korejba awansowali na stanowiska creative partnerów w Allegro Brand Experience Agency. Na nowych stanowiskach mają skupić się na dalszym rozwoju agencji i wprowadzaniu unikalnych pomysłów, które będą odpowiadały na potrzeby jej klientów.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Magda Jędrusiak i Michał Korejba awansowali w Allegro Brand Experience Agency

Magda Jędrusiak i Michał Korejba związani byli z Allegro Brand Experience Agency do tej pory jako creative director oraz event creative director. Scalenie ich kompetencji w jednej jednostce zarządczej stanowi kolejny etap rozwoju firmy, mający na celu zwiększenie multidyscyplinarności zespołów kreatywnych oraz podniesienie konkurencyjności jej produktów.

Jako creative partnerzy będą odpowiedzialni za dalszy rozwój wizji kreatywnej agencji, wspierając jej innowacyjne podejście w obszarze brand experience oraz integrację najnowszych technologii w realizowanych projektach.

Magda Jędrusiak działa w świecie reklamy od ponad 16 lat. Pracowała m.in. z takimi markami jak: IKEA, TikTok, Coca-Cola, Mastercard, ING czy Empik, projektując kampanie dopasowane do różnych odbiorców i kanałów. Specjalizuje się w kampaniach społecznych, kampaniach 360 oraz experiential marketingu. Jako creative partner w Allegro odpowiada za tworzenie strategii komunikacyjnych i realizację projektów kreatywnych. Kieruje zespołem, który łączy odważne pomysły z dbałością o najwyższą jakość realizacji.

Michał Korejba specjalizuje się w tworzeniu różnorodnych koncepcji kreatywnych. Współpracował m.in. z takimi markami jak: Empik, Coca-Cola, McDonald's, Adidas, ING, PEKAO, Mastercard, Samsung. Na swoim koncie ma działania z obszaru event brand experience - od konferencji B2B, wydarzeń B2C, przez gale telewizyjne, premiery produktów, po aktywacje sprzedażowe oraz niestandardowe kampanie. Jako creative partner w Allegro kieruje zespołem kreacji eventowej, dbając o szczegóły i realizację wizji klientów. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami