Magdalena Dymek head of business department w Triple PR

Magdalena Dymek awansowała na stanowisko head of business department, a Paulina Woźniak -  PR & event project managera w agencji Triple PR.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Magdalena Dymek head of business department w Triple PR
Magdalena Dymek i Paulina Woźniak

Magdalena Dymek z agencją Triple PR jest związana już od 2015 roku. Specjalizuje się w tworzeniu i realizacji kompleksowych strategii PR dla klientów z sektora real estate, architektury, interio designu czy fin-tech.

Na nowym stanowisku – liderki zespołu specjalizującego się w komunikacji biznesowej – Dymek zarządza całym działem i dba o jakość świadczonych usług, standardy pracy, wyznaczanie kierunku rozwoju oraz wspiera zespół w codziennej pracy dla klientów agencji.

Magdalena Dymek ukończyła studia dziennikarskie ze specjalizacją public relations i marketing medialny na Uniwersytecie Warszawskim.

Paulina Woźniak awansowana z kolei na nowe stanowisko w strukturze agencji. Zawodową przygodę z marketingiem i PR-em zaczęła już w 2017 roku w fundacji Pro Progressio, w której organizowała cykl konferencji biznesowych i dbała o rozwój kanałów społecznościowych. Swoje bogate doświadczenie wykorzystuje w agencji Triple PR, do której dołączyła w styczniu 2023 roku. Jako Senior PR Consultant była odpowiedzialna za prowadzenie projektów dla kluczowych klientów agencji.

Obecnie Paulina Woźniak jest odpowiedzialna za zarządzanie projektami oraz wdrażanie dobrych praktyk z tego zakresu w całej firmie.

Ukończyła studia polonistyczne na Uniwersytecie Warszawskim. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?