Magdalena Michałek w TBWA \ TEQUILA

Do działu digital agencji TBWA \ TEQUILA dołączyła Magdalena Michałek, która jako social media specialist, odpowiada za prowadzenie wybranych kampanii w mediach społecznościowych.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Do jej zadań należy obsługa kampanii realizowanych dla klientów agencji w obszarze social media, w tym nadzór nad rozwojem społeczności zgromadzonych wokół części obsługiwanych fanpage'y, prowadzenie akcji promocyjnych, tworzenie contentu oraz bieżąca moderacja i animacja społeczności.

Wcześniej pracowała w agencji interaktywnej NetCenter Solution. Portfolio jej klientów to m.in. Zelmer, Gorenje oraz Pioneer Polska. Michałek moderowała także serwisy rozrywkowe grupy TVN S.A. oraz tworzyła treści przeznaczone do publikacji w portalach internetowych.

Magdalena Michałek jest absolwentką politologii oraz marketingu i doradztwa politycznego na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Obecnie studiuje podyplomowo e-marketing w Krakowskiej Akademii. Jej hobby to m.in. CouchSurfing oraz historia XX wieku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wpadka PAP. Przekręcili słowa eksperta. Depesza skorygowana, ale nie na ich stronie

Wpadka PAP. Przekręcili słowa eksperta. Depesza skorygowana, ale nie na ich stronie

Maciej Kierzkowski po kilkuletniej przerwie znów w Radiu Łódź

Maciej Kierzkowski po kilkuletniej przerwie znów w Radiu Łódź

Żabka rusza z kampanią promującą system kaucyjny

Żabka rusza z kampanią promującą system kaucyjny

Marek Własny bohaterem nowych reklam Kauflandu

Marek Własny bohaterem nowych reklam Kauflandu

Michał Sadowski dał wskazówki, jak zwiększyć ruch z wyszukiwarek AI. "Gra warta świeczki"

Michał Sadowski dał wskazówki, jak zwiększyć ruch z wyszukiwarek AI. "Gra warta świeczki"

"Dbamy o wodę" w gronie klientów 24/7Communication

"Dbamy o wodę" w gronie klientów 24/7Communication