Magdalena Sosna w PlumResearch

Magdalena Sosna objęła stanowisko marketing&communications manager w PlumResearch, firmie analizującej dane z platform streamingowych.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Magdalena Sosna w PlumResearch
Magdalena Sosna, fot. LinkedIn

Magdalena Sosna dołączyła do zespołu zarządzanego przez Mikołaja Piotrowskiego, vice president of global marketing and communications. Do jej zadań należą koordynowanie relacji z mediami w Europie Zachodniej, USA oraz Polsce, współtworzenie strategii wizerunku marki w mediach oraz social mediach zarządzanie projektami w obrębie marketingu i komunikacji oraz pracą zespołów tych obszarów. Ponadto odpowiada za marketing B2B na rynkach Europy Zachodniej oraz w USA i koordynowanie komunikacji wewnętrznej

Poprzednio Magdalena Sosna pracowała m.in. firmie Skanska, agencji public relations Komunikacja Plus PR, GfK (jako marketing & communication manager) i Nielsenie, gdzie odpowiadała za PR i marketing biznesu connect. Swoje doświadczenie zawodowe gromadziła również w agencji Partner of Promotion, TVP i na Uniwersytecie Jagiellońskim.

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, Uniwersytetu Jagiellońskiego i Collegium Civitas. Z branżą komunikacji i marketingu związana od 2014 roku.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/krzysztof-jakubowski-zarzad-plumresearch ##

Plum Research to polski startup z portfela funduszu Tar Heel Capital Pathfinder. Oferuje analizy danych dotyczących oglądalności m.in. serwisów streamingowych. Agencja obsługuje głównie firmy globalne, są wśród nich największe studia filmowe, nadawcy telewizyjni, agencje talentów oraz opiniotwórcze media.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje