Maja Włoszczowska i Grażyna Wolszczak reklamują style zdrowia USP Zdrowie (wideo)

Rusza nowa kampania reklamowa USP Zdrowie „Style Zdrowia” propagująca zdrowy tryb życia. Twarzami akcji - przygotowanej przez firmy Communication Unlimited i Starcom - są Maja Włoszczowska i Grażyna Wolszczak.

jj
jj
Udostępnij artykuł:

W nowej kampanii USP Zdrowie Maja Włoszczowska i Grażyna Wolszczak zachęcają do poznania swojego profilu zdrowia - w uruchomionym niedawno serwisie stylezdrowia.pl. Na stronie dostępny jest raport „Style Zdrowia Polaków 2013”, który podsumowuje badania na temat postaw zdrowotnych i wskazuje osiem postaw (stylów zdrowia) charakterystycznych dla podejścia do zdrowia w naszym kraju.

Celem kampanii jest uświadomienie Polakom konieczności profilaktyki zdrowotnej oraz zachęcenie do prowadzenia higienicznego trybu życia.

- USP Zdrowie jest partnerem i sponsorem „Wielkiego Testu o Zdrowiu”, co komunikujemy na billboardach sponsorskich przed i po programie oraz na billboardach towarzyszących zapowiedziom programu, które już wystartowały i potrwają do samego WToZ, czyli do 2 grudnia. Dodatkowo USP Zdrowie sponsoruje nagrody w trwającym równolegle z programem konkursie SMS oraz stałym w tego typu formacie elemencie - teście przeprowadzanym równolegle z TVP w internecie - mówi Krzysztof Izmer, account director z Communication Unlimited.

Kampania potrwa do 22 grudnia. Obejmuje telewizję (TVP, Polsat, TVN, Discovery, Atmedia, Media 5) oraz internet (display, GDN, social media).

Za strategię, kreację i koordynację akcji odpowiada agencja Communication Unlimited, która opracowała ideę, strategię oraz plan launchu korporacyjnej marki konsumenckiej USP Zdrowie. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana