Maksymilian Salski: z Agory do newonce.media

Pracę w newonce.media jako senior subscription growth manager zaczął Maksymilian Salski. Poprzednio pracował w Agorze przy ofercie subskrypcyjnej „Gazety Wyborczej”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Maksymilian Salski: z Agory do newonce.media
Maksymilian Salski, fot. Oskar Szdzuij

Jako senior subscription growth manager Maksymilian Salski odpowiedzialny będzie za wzrost bazy subskrybentów newonce.media i ich utrzymanie. Do jego zadań należeć będzie tworzenie multikanałowej strategii sprzedaży, odpowiedzialność za bieżący wynik i kluczowe parametry sukcesu newonce.club.

Salski dołączył do zespołu kierowanego przez Danutę Bregułę, która w połowie br. przeszła z Agory do newonce media. Usługa subskrypcyjna newonce.club jest przygotowywana w ścisłej współpracy z Adrianem Lewtakiem pełniącym funkcję lead product analyst, product ownerem serwisów i aplikacji newonce Maciejem Orłowskim oraz zespołami redakcyjnymi, kierowanymi przez Bartka Czarkowskiego i Anitę Bugajską (newonce.radio), Lecha Podhalicza (newonce.net) i Przemka Rudzkiego (newonce.sport).

Poprzednio Maksymilian Salski przez ponad pięć lat pracował w Agorze. Najpierw pełnił funkcję social media managera, a potem jako subscriber retention team leader odpowiadał za marketing, angażowanie i utrzymanie bazy subskrybentów cyfrowych „Gazety Wyborczej”.

W skład grupy newonce.media wchodzą portale newonce.net i newonce.sport, internetowe newonce.radio, drukowany magazyn newonce.paper oraz zlokalizowany w centrum Warszawy newonce.bar. Firma podaje, że jej aplikacje zainstalowane są na ponad 230 tys. urządzeń i mają ponad 50 tys. zarejestrowanych użytkowników.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style