Małgorzata Malesa i Olga Prymaczek w Ogilvy Poland, awansowała Katarzyna Walewska-Napiórkowska

Katarzyna Walewska-Napiórkowska awansowała na stanowisko account aupervisora w Ogilvy Poland. Dział obsługi klienta wzmocniły Małgorzata Malesa i Olga Prymaczek.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Małgorzata Malesa i Olga Prymaczek w Ogilvy Poland, awansowała Katarzyna Walewska-Napiórkowska
Od lewej: Katarzyna Walewska-Napiórkowska, Olga Prymaczek, Małgorzata Walesa

Katarzyna Walewska-Napiórkowska w Ogilvy Poland pracuje od prawe trzech lat, do tej pory jako account manager. Specjalizuje się w obsłudze projektów z branży dziecięcej, modowej i lifestyle. Na objętym stanowisku odpowiada za planowanie, realizację i nadzór nad kampaniami dla takich klientów jak TK Maxx i Lego. Doświadczenie zdobywała w Partner of Promotion oraz Bauer Media.

Małgorzata Malesa jako junior account executive dołączyła do teamu zajmującego się obsługą Lego. Przeszła z Clear Communication Group.

Olga Prymaczek objęła stanowisko account managera. Ostatnio piastowała analogiczne stanowisko w MullenLowe, gdzie realizowała kampanie digital dla Garnier Polska (L'Oréal) oraz projekty dla Unilevera i Nestle. Pracowała wcześniej w domu produkcyjnym PrimeTime.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?