Małgorzata Niska digital development directorem w Vizeum

Małgorzata Niska objęła nowo utworzone stanowisko digital development directora w domu mediowym Vizeum należącym do grupy Dentsu Aegis Network Polska. Awansowała po pięciu latach pracy w tej firmie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Małgorzata Niska digital development directorem w Vizeum
Małgorzata Niska

Jako digital development director Niska odpowiada za rozwój portfolio usług i produktów w obszarze internetu przy wykorzystaniu synergii spółek z Grupy Dentsu Aegis Network.

Do jej obowiązków będzie należało także wsparcie strategiczne zespołów klienckich zarówno w obszarze współpracy z klientami agencji, jak też w procesie new business oraz budowanie relacji z mediami. Stanowisko digital development directora zostało utworzone w ramach Vizeum poza strukturami działu obsługi klientów.

Małgorzata Niska jest związana z grupą Dentsu Aegis Network od ponad 5 lat. Karierę rozpoczynała jako junior media planner w HypermediaIsobar, następnie na stanowisku communication plannera pracowała w należącym do grupy domu mediowym Carat. Po przejściu do Vizeum pracowała na stanowisku senior communication plannera. Przez ostatnie półtora roku zajmowała stanowisko innovation & digital managera.

Jest absolwentką Route500, międzynarodowego programu rozwojowego grupy Dentsu Aegis Network, w którym biorą udział osoby o najwyższym potencjale liderskim.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day