Małgorzata Rozenek-Majdan i Radosław Majdan w reklamie Plusa z cytatami z „Azja Express” (wideo)

W nowej kampanii reklamowej sieci Plus wspólnie z Szymonem Majewskim występują Małgorzata Rozenek-Majdan i Radosław Majdan. Spot nawiązuje do udziału Majdanów w programie „Azja Express” w TVN.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Małgorzata Rozenek-Majdan i Radosław Majdan w reklamie Plusa z cytatami z „Azja Express” (wideo)

Reklama pokazuje, jak Małgorzata Rozenek-Majdan i Radosław Majdan odwiedzają Szymona Majewskiego wystylizowanego na szamana. Starają się z nim rozmawiać po angielsku, powtarzając swoje stwierdzenia z niektórych scen z emitowanego jesienią ub.r. w TVN programu „Azja Express”, które szybko stały się popularne w internecie. Z kolei ujęcie, w którym Rozenek-Majdan próbuje sprzątać i hasło „Perfekcyjny duet” nawiązują do prowadzonego przez nią w TVN programu „Perfekcyjna pani domu”.

Kampania podkreśla, że w Plusie w ramach oferty Ja+ Abonament można wykupić dwie oferty abonamentowe za 44,99 zł miesięcznie, w których w promocyjnych cenach dostępne są smartfony Huawei. Obaj użytkownicy mogą korzystać z nielimitowanych rozmów do wszystkich sieci komórkowych i nawet czterech miesięcy bezpłatnego abonamentu.

Szymon Majewski w reklamach Plusa występuje od połowy ub.r., do tej pory brał udział głównie w kampaniach zachęcających do rejestrowania numerów w tej sieci, ostatnio wcielił się w rolę detektywa.

Do udziału Małgorzaty Rozenek-Majdan w programach TVN „Perfekcyjna pani domu” i „Azja Express” nawiązywał animowany spot serwisu otoDom.pl udostępniony w listopadzie ub.r.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/joanna-brodzik-i-pawel-wilczak-reklamuja-smartdom-cyfrowy-polsat-plus ##

Nowa akcja reklamowa Plusa będzie realizowana w telewizji, radiu, internecie (m.in. w social media), punktach sprzedaży (m.in. na ekranach w sklepach Carrefour) oraz na outdoorze.

grafika

Kreacją kampanii zajęła się agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa, produkcją spotu - Ryszard Kłosowski i TFP, postprodukcją - dom postprodukcyjny Rio de Post, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana