Małgorzata Socha szuka stołu w spocie salonów Agata

Wystartowała nowa odsłona kampanii reklamowej sieci salonów meblowych Agata. Po raz kolejny występuje w niej ambasadorka marki, aktorka Małgorzata Socha. Kampanię przygotowały PZL i Blue 449.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W najnowszej odsłonie kampanii „Dla każdego coś” widzowie oglądają wybór stołu do jadalni w salonie Agata. Sympatyczną doradczynię klienta gra Małgorzata Socha. Spot wieńczy informacja o rabatach na zakupy w salonach Agata.

- Koncept kreatywny całej serii spotów reklamowych marki Agata z udziałem Małgorzaty Sochy od początku zakładał grę słowną, nietypowe dialogi i zabawne puenty. We wszystkich odsłonach kampanii podkreślamy, że każdy z nas jest inny i w salonach Agata różne osobowości znajdą coś dla siebie - komentuje Krzysztof Wadas, zastępca dyrektora ds. marketingu Agata.

Spot emitowany jest w stajach telewizyjnych.

Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja PZL, która pod koniec ubiegłego roku wygrała przetarg na obsługę marki Agata w zakresie opracowania strategii komunikacji oraz realizacji kampanii telewizyjno-radiowych.

Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Blue 449 (Publicis Media), wybrany w przetargu w styczniu tego roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych