„Mam talent!” zyskał 200 tys. widzów. Za rok kolejna edycja

Siódma edycja „Mam talent!” zgromadziła o 200 tys. widzów więcej niż emitowana rok temu szósta seria talent-show. TVN w czasie emisji programu był zdecydowanym liderem rynku, a wpływy reklamowe wyniosły 48,3 mln zł.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
„Mam talent!” zyskał 200 tys. widzów. Za rok kolejna edycja
fot.: Cezary Piwowarski/TVN

TVN siódmą odsłonę „Mam talent!” emitował w soboty o godz. 20.00 w okresie od 6 września do 6 grudnia br. Średnia widownia odcinków tej edycji show wyniosła 3,38 mln osób, co przełożyło się na 21,88 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 23,10 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.Największą publiczność zgromadził finałowy odcinek formatu, który miał 3,52 mln oglądających.

Top odcinki siódmej edycji „Mam talent!”

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. program zyskał 210 tys. widzów. Emitowaną wówczas szóstą serię formatu średnio oglądało 3,17 mln osób, a udział TVN wynosił odpowiednio 21,43 proc. oraz 23,92 proc. udziału (więcej na ten temat).

„Mam talent!” w swoim paśmie emisji pozostał zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajęła TVP1, która miała 13,37 proc. udziału. Stacja ta w tym czasie emitowała serwis pogodowy, serial „Komisarz Alex” oraz filmy fabularne. Trzeci był Polsat (filmy fabularne; 11,12 proc.), a czwarte miejsce zajęła TVP2 („The Voice of Poland”; 10,48 proc.).

W grupie komercyjnej przewaga TVN nad konkurentami była jeszcze większa. Drugie miejsce należało tutaj do Polsatu, a dalej uplasowały się: Dwójka i Jedynka.

Widownia programu na tle konkurencji

Wpływy z reklam przy emisji „Mam talent! 7” wyniosły 48,27 mln zł, podczas gdy szósta seria przyniosła z reklam 74,22 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Zwycięzcą siódmej edycji programu został 15-letni wokalista Adrian Makar. Wygrał on 300 tys. zł. Drugie miejsce zajęła Berenika Nienadowska, a trzeci był Mateusz Guzowski.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn-nowym-liderem-w-listopadzie-rekord-tv-puls-w-grupie-komercyjnej ##

TVN jest zadowolony z wyników oglądalności siódmej odsłony „Mam talent!”. Kolejną edycją show widzowie stacji prawdopodobnie zobaczą jesienią 2015 roku - ostateczna decyzja zapadnie wiosną.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana