Mandzia, Naruciak w średniowiecznym pojedynku promują grę „Margonem” (wideo)

Youtuberzy gamingowi Mandzia i Naruciak biorą udział w kampanii promującej „Margonem”, grę internetową z portfolio firmy Garmory. Akcję przygotowała i prowadzi agencja mediowa K2 Media (należąca do Grupy K2).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Mandzia, Naruciak w średniowiecznym pojedynku promują grę „Margonem” (wideo)

Kampania utrzymana w klimacie średniowiecznego pojedynku. Na potrzeby akcji Mandzia i Naruciak nagrali materiały wideo i przedstawili swoje propozycje zmian w grze, które będą systematycznie wdrażane. Każdy użytkownik mógł wybrać postać ulubionego vlogera, proponującego ciekawsze zmiany w grze i zagłosować na niego

Za przygotowanie i realizację strategii mediowej, planowanie i zakup mediów oraz komunikację marki „Margonem” na Facebooku odpowiada K2 Media. Agencja zajęła się też kreacją reklam.

Działania potrwają do końca stycznia 2016 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe